Direct vyhlašuje boj za lepší call centra. Spouští kampaň Voláme rádi
12. 03. 2020 - Redakce
Direct pojišťovna v nové kampani ukazuje, že i práce na call centru může být normální a bez různých omezení v tom, kdy lidé mohou jít na záchod nebo kdy mohou jíst a pít.
Práce v call centru nemá příliš dobrou pověst. Lidem se často vybaví dřina, stres, důraz na výkon a různá omezení. V Direct pojišťovně to ale funguje jinak, proto vznikla kampaň Voláme rádi (www.volameradi.cz), která ukazuje, že i práce v call centru může být normální. „Zaměřili jsme se na nejhorší nešvary z ostatních call center, kde lidem zakazují u práce pít nebo jíst a určují jim i to, kdy mohou chodit na záchod. U nás žádná taková nesmyslná nařízení a omezení nemáme. Snažíme se o to, aby se tu každý cítil příjemně,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Kampaň zmiňuje například i to, že v Directu je na prvním místě spokojený klient, a ne nesmyslné normy nebo to, že s klienty mohou lidé mluvit přirozeně, a ne podle předepsaných návodů. „Netvrdíme, že práce v call centru je lehká a že je pro každého. Jde nám hlavně o to, abychom ukázali, že i call centrum může být normální a lidé tam mohou chodit rádi,“ podotýká Maťaše.
Do kampaně se zapojili jen lidé z Directu
Cílem kampaně je zároveň to, aby působila co nejvíc přirozeně, proto v ní nevystupují žádní najatí herci, ale lidé, kteří v Directu skutečně pracují. „Šlo nám hlavně o to, aby předali svou zkušenost dál,“ dodává Maťašeje.
Kampaň odstartovala na začátku března na sociálních sítích. Cílená je hlavně na lidi v Brně a okolí, kde call centrum Directu sídlí.