Rubrika | Naše téma

Firmy i jednotlivci dobrovolně pomáhají překonat COVID krizi. Založili iniciativu #NaKaždémZáleží

04. 11. 2020 - Redakce

V České republice poslední říjnový týden spontánně vznikla nezávislá apolitická skupina lidí

s názvem #NaKaždémZáleží, jejímž cílem je pomoct zemi překonat krizi způsobenou koronavirem,

který vyvolává nemoc covid-19, a posílit soudržnost lidí. K iniciativě, která dnešním dnem spouští

komunikační kampaň nejen na televizních stanicích, se přidala řada velkých firem z mnoha

odvětví (bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, energetika, retail atd.).

„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím

zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České

republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny,

aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím

zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj

koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje s tím, že dnes je Česko jen pár kroků od

obrovské zátěže zdravotnictví i ekonomiky a velmi silné rozpolcenost společnosti.

Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny:

– podporuje zavedená opatření,

– podporuje soudržnost lidí v zemi,

– podporuje a děkuje první linii.

Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15 ́ ́ – 60 ́ ́) a dvou

hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty.

Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCANN Prague,

mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další

dobrovolníky a partnery, kteří významně přispěli k jejímu rozběhu. „Máme radost z toho, kolik lidí,

firem a nadšenců se dokázalo velmi rychle přidat, a jaká pozitivní energie kolem celé iniciativy vzniká.

Věříme, že bude mít velký přínos v posílení vzájemnosti a soudržnosti ve společnosti, ale i ve firmách

samotných,“ doplnila Maťašeje.

 

Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu

o zviditelnění.

Komentovat článek

Astoreo auto - moto baterie bylinky CBA cestovní pojištění cestování dm dm drogerie dm drogerie markt e-shopy ekologie elektronika ENBRA energie finance Gruzie hubnutí informační technologie investice IT léto nemovitosti obchod obuv pneumatiky pojištění povinné ručení počítače připojištění rady recyklace REMA REMA Systém sport stavebnictví tipy TopGis vitamíny volný čas víno zdraví úspory Česko-gruzínská smíšená obchodní komora životní prostředí

Archiv